Reiskriebels - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu Reiskriebels - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

Reiskriebels

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

26 December 2012 | Nederland, Middenbeemster

Hallo lieve familie en vrienden
Het is zover we gaan weer op reis het lijkt nog zo kort geleden dat we in Afrika waren en dat we de olifanten, apen, leeuwen, herten voorbij zagen gaan.
Maar we kregen weer die beroemde reiskriebels.
Aad is gaan kijken wat voor landen zijn lieve vrouwtje op noemde en dat waren er nog heel wat.
Maar vier dagen later en een doos sigaren armer kwam hij met een mooie reis te voorschijn.
Na wat aanpassingen was de vergadering in huize de Jong snel gesloten, en konden we naar vliegtuig plaatsen zoeken niet te duur maar ook niet 5 keer over stappen want daar worden we niet blij van.
Twee dagen later waren de vluchten besteld en de reizen geboekt.
De rugzakken staan klaar de malaria, hoofdpijn, poeppillen zijn gekocht de lenzen vloeistof en lenzen zitten betrouwbaar op geborgen want je moet er niet aan denken dat we die kwijt raken.
Paspoorten en reispapieren in hand bereik fototoestel op scherp en de computer netje in de handbagage voor ons kan nu de reis beginnen.
Maar waar gaan we naar toe?

Dit keer is de keuze op Zuid India gevallen van 2 januari tot 3 februari.
India voor ons altijd weer een geweldig land Aad heeft voor deze reis nog een nieuw foto toestel gekocht en ook nog even een cursus gevolg dus de Indiërs moeten oppassen.
Daarna gaan we even in het centrum van Jakarta uitrusten van de stof en de herrie waar India o zo herkenbaar aan is.
Op 8 februari reizen we naar de Molukken een reis die nog in de kinderschoenen staat dus alles is nog vrij nieuw.
De reisorganisatie heeft aan Aad gevraagd of hij wat foto s wil nemen en zoals het meeste weten moet je dat geen twee keer tegen hem zeggen.

En als we 26 dagen op de molukken hebben door gebracht gaan we naar ons tweede vaderland Thailand en daar is de reis nog open niets moet alles kan.
Daar blijven we tot 14 april en vliegen dan terug naar huis

Zo dat is ons reisschema een beetje, wij hopen dat jullie weer lekker mee gaan reizen met ons ook al zijn de reis verslagen soms wat lang.

Wij wensen jullie een gezond, goed en gezellig 2013

Dikke kus Aad en Karin

• 26 December 2012 - 12:29

Olga:

Hallo Aad en Karin
    Een hele goede reis en maar weer lekker genieten Het zal wel weer prachtig worden
    Fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling, misschien nog tot ziens op de Koemarkt op 1 januari??
    Veel geluk in 2013

Groetjes Olga

• 26 December 2012 - 12:56

Eef:

Hoi Beemstertjes, wij dachten al wanneer gaan ze weer eens op pad? En zowaar de reis is rond. Wij wensen jullie veel reisplezier toe en we zien elkaar weer ergens in het voorjaar of zo.
    Ons boek is bijna af na heeeeel veel uren sleutelen. Ons volgende tripje is waarschijnlijk Canada.
    groetjes van eef en Marielle.

• 26 December 2012 - 13:06

Jacqueline:

Heey Karin en Aad,
    Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    De reis klinkt goed......dat gaat vast allemaal lukken.
    Heel veel plezier gewenst en ehhhh......als jullie terug zijn moeten we toch echt een keertje afspreken.
    Groetjes Fons en Jacqueline.

• 26 December 2012 - 13:40

Chris:

Hoi Aad en Karin,
    Zeker ga ik jullie weer volgen!!Ik kijk al uit naar de mooie foto's van Aad :-)
    De allerbeste wensen voor 2013,jullie jaar begint in ieder geval goed!
    Groet Chris
    xx

• 26 December 2012 - 16:39

Jacques En Gre Post:

Een knap beginverhaal en dat belooft wat voor de echte verhalen !
    Wij zullen die op de voet blijven volgen en met belangstelling en uiteraard ook tijdens onze vakantie, die overmorgen zal starten. Net als jullie hebben wij er zin in.
    Goede reis en heel veel reisgenot.
    Eerst natuurlijk nog een prettige jaarwisseling en voor 2013 alle goeds en veel reisgenoegens toegewenst.
    Groetjes uit Schagen van Gre en Jacques Post.

• 26 December 2012 - 20:18

Anja:

De kop er eraf.... een nieuwe reis voor de boeg. Helemaal jullie ding en wij zullen meereizen en alle foto's bewonderen.
    Een gezond en gelukkig 2013 en een hele mooie tijd!

Lfs XX

• 26 December 2012 - 20:22

George Verweij:

Veel plezier op jullie voorgenomen reis. Kan ik weer genieten van de vele foto's.
    Nog eens wat anders dan een Zonnebloem vakantie.
    Kom weer heelhuids thuis t.z.t.

• 26 December 2012 - 20:51

Mary Van Der Stelt:

WAUW Karin,wat een bijzondere reis dit keer weer op je verlanglijstje.Ik wacht vol spanning af.Een heel mooi uiteinde,en een geweldig begin voor 2013.xxx

• 27 December 2012 - 10:00

Janneke:

Hoi hoi, ziet er weer verzorgd uit. Alvast en hele mooie reis toegewenst, maar we contacten nog.
    Dikke kus Janneke

• 29 December 2012 - 17:00

Sander:

Goede keus! Zit nu zelf in Cochi, zuid India. Vlieg 6 januari weer terug vanaf Cennai. Wellicht dat ik jullie nog tegen kom :)

Veel plezier in ieder geval.

• 30 December 2012 - 12:14

Els En Gert:

Hallo luitjes,
    Wij wensen jullie wederom een fantastische reis, veel plezier en volop mooie foto's en verhalen, zodat we ook weer een beetje mee kunnen genieten. Want we gaan jullie belevenissen natuurlijk weer met veel belangstelling volgen! Groeten, Els en Gert

• 01 Januari 2013 - 17:33

Willem:

Hallo Aad en Karin
    Een heel gelukkig nieuwjaar en een fantastische reis toegewenst.
    grtjs Willem

• 01 Januari 2013 - 18:44

Chris En Nel:

Hoi Karin en Aad
    Wij willen juliie eerst een goed gezond en liefde vol 2013 toewensen.
    Ook wensen we jullie een geweldige tijd toe in India de Molukken en in Thailand.
    Groetjes Chris en Nel

• 02 Januari 2013 - 23:10

Astrid:

Zo jullie zijn nu alweer 13 uur onderweg, hoop dat het tot nu toe allemaal goed gaat,
    we wachten op jullie verhalen en foto's Groetjes van ons allemaal