We gaan weer vertrekken - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu We gaan weer vertrekken - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

We gaan weer vertrekken

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

31 December 2013 | Nederland, Middenbeemster

Lieve familie en vrienden

Oeps bijna vergeten om nog een verhaaltje op de website te zetten.
Maar we waren zo druk bezig om alles weer goed achter te laten , voor sommige meereizigers word het ook een gewoonte dat ze ons volgen op de reis, en ons er nu aan te herinneren of er nog een openings mail komt.
Bedankt daar voor.
Aad heeft de laatste klusjes gedaan, en ik heb natuurlijk het huis weer van top tot teen schoon gemaakt en Aad vraagt zich altijd af waarom.
Maar voor mij gevoel moet alles gedaan worden dus de gordijnen hebben de wasmachine gezien de ramen zijn gelapt en natuurlijk is de voer gedweild alles is nu sp…k en sp…n.
En omdat er erg veel wordt ingebroken moesten we daar ook nog voorzieningen voor doen.
Ook hebben we pa en ma de Jong zondag een klein lesje gegeven hoe werkt de I Pad.
Want als je 86 bent is niet alles zo gemakkelijk , een toetsen bord waarbij alle letters door elkaar staan, en dat je dingen met je vinger aan moet wijzen is iets anders als pen en papier.
Maar wij zijn trots op beide ouders , het zijn de oudste en de trouwste volgers van onze reizen en wij hopen dat jullie nog veel met ons mee kunnen reizen.
De laatste dagen zijn altijd weer chaotisch hier en daar nog een Zonnebloem bezoekje en nog een paar Nieuwjaars groeten doen.

Maar hier is dan eindelijk de mededeling we gaan vertrekken.
Onze reis begint 2 januari we vliegen dan naar ons geliefde India naar de hoofdstad Delhi.
De reis gaat dwars door het centrale deel van India om te eindigt in Bombay.
Het is een reis die niet veel word gedaan dus helemaal iets voor ons.
We hopen nog meer van dit land te leren en natuurlijk hoopt Aad dat hij zijn foto toestel weer kan gebruiken.
Omdat we een rommelig jaar hebben gehad, hebben we gekozen om het wat rustiger aan te doen deze reis.
Dus we vliegen na 32 dagen India naar Thailand.
Eerst vliegen we naar Phuket om onze vakantie vrienden te ontmoeten en onze reis verhalen te delen met hun.
Daar hebben we voor 13 dagen een studio gehuurd dus dat staat al vast.
Daarna willen we naar Hua Hin een mooi bad plaats waar we vorig jaar een gezellige en mooie tijd hebben gehad.
De stranden zijn daar eindeloos en de avond markten zijn heel bijzonder maar Aad verheugt zich het meest op de bbq die daar staan grote stukken vlees krijg je op je bord en alles mag je zelf uit kiezen.
Daar gaan we kijken of we wat kunnen huren voor een maand ja jullie horen het goed een maand wij worden ook een dagje ouder .
Ook wil Aad daar zijn golf kunsten laten zien en ik moet gaan trainen voor de fiets /loop marathon die ik samen met Astrid ga lopen in de Beemster 11 mei.
Dus jullie begrijpen het al, we komen met getrainde lijven en ijzer sterkt terug 10 april.
Of dit gaat lukken weinig reizen, veel op een plek blijven en ook nog trainen in de warmte weten we pas als we in april thuis komen.
Maar zoals het er nu uit ziet weten wij bijna zeker dat dit een top reis wordt en dat we er weer van gaan genieten.
Zo lieve mensen als jullie meer willen weten moeten jullie ons maar gaan volgen voor ons is dit erg leuk en heel misschien worden jullie ook dan met dit reis virus aangestoken.
En we vinden het altijd weer leuk om jullie reacties te lezen.
En als laatste wij wensen jullie allemaal een heel gezond en gezellig 2014toe
Dikke kus van Aad en Karin .

• 31 December 2013 - 14:00

Jacqueline:

Heel veel plezier tijden jullie reis.
    Groetjes Fons en Jacqueline.

• 31 December 2013 - 14:30

An Ten Berge:

Wat fijn dat jullie weer zo'n mooie reis samen kunnen gaan maken. Geniet er van en ik zal graag jullie verslagen lezen en foto's bekijken.
    Alle goeds voor 2014 en lieve groet,
    An.

• 31 December 2013 - 14:36

George Verweij:

Heel veel plezier en een goede reis.
    Karin, doe geen al te gekke dingen, anders moet je als gast met De Zonnebloem mee.
    Prettige jaarwisseling en een gezond 2014.

George Verweij

• 31 December 2013 - 14:40

Gert En Els Bouwmeester:

Wij wensen jullie ook alle goeds voor 2014 en een hele mooie reis. We gaan jullie weer volgen. .. groetjes

• 31 December 2013 - 14:53

Janneke:

Dat ziet er weer gezellig uit.Dat zal 's morgens een verrassing zijn als ik mijn werkmail ga openen.
    Heel veel reisplezieren en vergeet niet om naar lichtjes, armband en knopjes te kijken en misschien een leuke afbeelding. Wat ik nu gemaakt heb daar is iedereen al weg van (bewoners en collega's)
    We spreken elkaar nog
    Dikke kus

• 31 December 2013 - 15:48

Jacques Post:

De vooruitzichten zijn weer goed voor jullie;heel veel ( reis)plezier !!
    Wellicht dat wij elkaar nog ontmoeten in Patong waar wij verblijven bij Manuel;
    aankomst 12 -2.
    Goede jaarwisseling en voor 2014 alle goed gewenst in een goede gezondheid.

Groetjes en tot ziens,

Gre en. Jacques Post.

• 31 December 2013 - 17:02

Peter En Kathy:

Hoi Aad en Karin,
    Een heel goede reis!
    Ook via deze weg een goed 2014!
    Ons reisje Gambia is zeer goed bevallen.
    Gr. Kathy en Peter

• 31 December 2013 - 17:20

Chris:

Hoi Aad en Karin
    Allereerst de beste wensen voor 2014 en jullie jaar begint mooi!
    Heel reisplezier en ik ga jullie weer volgen!
    xx Chris

• 01 Januari 2014 - 00:15

Marga:

gelukkig nieuwjaar en een heel mooie reis dit jaar. Ik zal jullie verslagen weer met veel plezier volgen.
    xxMarga

• 01 Januari 2014 - 02:34

Nancy:

Hoi Aad en Karin.....de allerbeste wensen!
    Ik ga weer lekker meereizen hoor met jullie!
    Leuke vooruitzichten heb ik al gelezen....geniet....
    Geniet....geniet!!
    Alles toppie hier!
    Have fun!!XX

• 01 Januari 2014 - 11:27

Piet En Mia:

Aad en Karin,
    De allerbeste wensen en een gezond 2014.
    Verder een goede reis gewenst en we gaan jullie weer volgen.

• 01 Januari 2014 - 13:01

Willem En Marga:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie en nog het allerbeste voor 2014. Zo als gebruikelijk gaan ik jullie weer met veel belangstelling volgen op de reis. Grtjs Willem en Marga

• 01 Januari 2014 - 16:38

Sari Bekhof:

Aad en Karin

Allereerst de allerbeste wensen voor het jaar 2014.
    Hopelijk gaan jullie weer van een fantastische reis genieten.
    We gaan jullie weer volgen de komende tijd.
    Heel veel plezier en groetjes.

Jaap en Sari.

• 01 Januari 2014 - 17:16

Els Veltman:

Hoi Aad en Karin,
    Allereerst de beste wensen voor 2014 en een hele goede reis. Veel moois zien en meemaken.
    Ga het verhaal weer volgen. Veel plezier en de groetjes Els Veltman.

• 01 Januari 2014 - 21:36

Donna En Freek:

Hoi Aad en Karin

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar en maar veel golfplezier voor de mannen.
    Wij volgen jullie weer en geven verslag van onze verhuizing.

Gr van ons donna en freek

• 02 Januari 2014 - 08:59

Anja:

Nog geen beweging bij het treinstation.... Ik ga nu die kant op en hoop jullie een dikke knuffel mee te kunnen geven. Kon op mijn werk wat later beginnen want dit is natuurlijk een goede reden ;-)
    Een prachtige reis gewenst en pas goed op elkaar XX
    Ook de groetjes van Steffen en de kinderen.

• 02 Januari 2014 - 10:44

Anja Hindriks:

Hallo Aad en Karin,
    Jullie beginnen het jaar weer goed. Een goede reis en heel veel plezier.
    En natuurlijk ook een Gelukkig Nieuwjaar.

• 04 Januari 2014 - 16:24

Pa En Ma De Jongo:

Hebben jullie een mooie reis gehad? Wat hebben wij een prachtig bloemstuk van jullie gehad.
    Is het hotel ook ok?
    Groetjes, pa en ma de Jong
    XXXXXX

• 05 Januari 2014 - 10:08

Pa En Ma :

Het is hier prachtig weer Bert en JAC met. Hond komen zo op de koffie
    Je brief net gelezen zo gaat goed vind je ook niet
    Gr. Pa en ma

• 17 Januari 2014 - 11:16

Wil En Dorenda:

Hee hallo,

leuk om jullie reisverslagen weer te lezen.
    Het is weer een niet alledaags reisje zo te lezen
    Misschien dat we elkaar nog treffen in Phuket.
    Veel plezier nog en geniet ervan

groetjes Wil en Dorenda