groetjes uit Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu groetjes uit Thailand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

groetjes uit Thailand

Door: aad en karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

02 April 2015 | Thailand, Phuket

Hoi hoi

Hier zijn we dan eindelijk
Niet dat we niet willen maar het apparaat heeft het begeven
En elke keer na een verhaal te hebben geschreven is het zomaar verdwenen
Dus dit was en is de laatste poging en maar weer hopen dat het lukt
Hier gaat alles goed wel erg warm blij dat de airco goed werkt in ons huisje Lemon house
Een lief bungalow park met 9 huisje op een rijtje en een erg lekker zwembad voor onze deur
Dit is ook onze laatste stop voordat we naar Bangkok gaan
Vandaag is Aad jarig en vanavond gaan we naar het theater om het te vieren
Karin

Toch nog even hoe het de laatste weken waren we hadden een geweldig onderkomen in Ko Lanta de eerste dagen gingen we naar het stand dichtbij het hotel maar we zagen iedereen met een brommer rijden dus wij hebben er ook maar een gehuurd.
Vanaf dat moment zijn we allen stranden van Ko Lanta afgeweest de ene was nog mooier als de andere ze waren best wel rustig en het rijden met de brommer is een genot leuke steile hellingen met mooie bochten en het is er ook best wel rustig op de weg.
Ko Lanta is toch wel een verassing welke waarvan we dachten dat we Thailand nu wel hadden gezien nee dus.
Nu zitten we op Phuket we hebben een mooi huisje en gaan elke dag weer op pad en vanavond gaan we naar een hele mooie show.
Inderdaad de computer doet af en toe heel raar en ben je opeens je verhaal kwijt hij gaat dan ook over twee weken de vuilnisbak in.
We krijgen wel alle mails op onze thablet en daarvandaan kunnen we ook wel alles volgen dus zijn we redelijk op de hoogte van alles in Nederland.
En onze ouders bellen we ook af en toe.
Ook hebben we het vervelende nieuws van onze buurvrouw vernomen we wensen de familie Visser veel sterkte toe vandaag.
Grt Aad

• 02 April 2015 - 08:07

Steffen En Anja:

Als eerste hieperdepiep HOERA voor Aad en van harte gefeliciteerd! Nog vele jaren voor jullie samen.
    Als tweede: prachtige foto's weer en veel plezier. April doet wat ie wil en het is vandaag ijzig koud. Maar ik ga nu snel naar het warme waterlandzkh.
    Veel plezier en vanavond proosten we op jullie XX

• 02 April 2015 - 08:39

Ellen:

Hey Aad en Karin, Van Harte Gefeliciteerd hoor wij wensen jullie een gezellige dag op een nieuw goed jaar!!! Groetjes van de Buthies.

• 02 April 2015 - 09:41

Bets:

Aad vanharte gefeliciteerd en een gezellige avond. Geniet er nog maar even van. Groetjes
    Bets

• 02 April 2015 - 10:25

Astrid:

Hoi,hoi,Van harte gefeliciteerd, Proost vanmiddag op jullie heb een borrel van het werk dus dat gaat wel lukken!Lekker een lang weekend vrij ik mag woensdag weer aan de bak,Groetjes en dikke kus

• 02 April 2015 - 10:37

Gert Bouwmeester:

Aad, Els en ik wensen je een hele fijne verjaardag toe. Maak er een gezellige dag van. Als ik zo de foto's bekijk dan zal het aan de omgeving niet liggen, wat een plaatjes!!! Wij wensen jullie nog een hele fijne reis toe

• 02 April 2015 - 11:40

Chris En Nel:

Hallo daar
    Aad VanHarte gefeliciteerd, we nemen er een borrel op.
    Wat gaat de tijd snel het schiet al weer op voor jullie. hier nog steeds koud met harde wind (storm) dus geniet nog maar even van de warmte.
    Lief

• 02 April 2015 - 11:52

Nico Kooij:

Aad en Karin van harte gefeliciteerd met je veraardag,wat had ik graag weer met jullie uit eten gegaan maar dat zit er niet in.
    Heel veel plezier vanavond en nog een paar mooie weken.
    Groetjes Gerda en Nico

• 02 April 2015 - 12:45

Peter En Kathy:

Hoi Aad en Karin,
    Aad, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Gr.
    Peter en Kathy

• 02 April 2015 - 14:37

Cor En Truus:

Hallo Aad en Karin,

Het gaat nog steeds goed met jullie gelukkig.
    Aad van harte met je verjaardag en Karin natuurlijk ook.
    Het weer bij jullie is beter dan bij ons.
    Geniet nog lekker de laatste weken en tot gauw.
    Kus van Cor en Truus

• 02 April 2015 - 16:18

Willem En Marga:

Hallo Aad en Karin
    Allereerst Aad van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Jammer dat het niet lukt met jullie reisverslagen. Vooral omdat ik nu alle tijd heb om ze te lezen. Geniet nog even van jullie laatste vakantie dagen en tot gauw. En nog een vrolijk Pasen al zal je daar weinig van merken. Met mij gaat het redelijk, ik vind het allemaal toch wel tegenvallen. Die knie blijft dik en stijf , maar ik kan gelukkig wel weer fietsen, eerst op zo,n hometrainer en vandaag voor het eerst op mijn gewone fiets, ik was het niet verleerd. Hoe het met mijn hart gesteld is weet ik nog niet goed door die kniebeperking nog niet echt een inspanningsproef gedaan.
    Groetjes Willem en Marga

• 02 April 2015 - 19:15

Jacques Post:

Van harte gefeliciteerd en nog veel plezier daar !

• 02 April 2015 - 20:24

Cees En Sandra:

Aad (Karin natuurlijk ook) van harte gefeliciteerd met je verjaardag en geniet er nog even van de laatste weekjes. Gr. San, Cees en de meiden
    P.s. nog een dikke kus van Anniek en Jorine.

• 02 April 2015 - 21:04

Mam:

hallo allebij van harte gefeliciteerd met aad zijn verjaardag en maak er een mooie dag van
    hier gaat alles weer redelijk goed zeker met pa gelukkig alleen het weer is nep
    wind en regen maar met de paas dagen knapt het hopelijk weer op we houden moed verder
    komt pa een dikke verjaardags kus van mam.
    Aad van harte gefeliciteerd en Karin ook.Maak er een leuke dag van maar dat zal wel gaaN.
    K.laan is met zijn fiets ernstig gevallen en moest naar het OLG Ziekenhuis in AMSTERDAM
    had een gebroken neus en ovenkaak dus het isgoed aangekomenmaar hij is nu alweer thuis.
    2de Paasdag hebben we op het golfterrein met Kees een bruch dus ziet dat er goed uit.
    Majan is van de krukken af maar mag niet voetballen maar dat ze toch al niet.
    En het Ned. elftal is ook niet zo denderend
    Nu luitjes nog een heel gezellige tijd en vermaak je.Grt Pa.

• 03 April 2015 - 19:54

Robert Gotte:

Hoi Aad,

van harte gefeliciteerd.

Rob en Cilia Gotte

• 09 April 2015 - 16:24

Frans En Chris:

Heeeeee Aad een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd. Hoe was de theatershow. Nog ff jongens dan zijn jullie weer hier in Nederland. Genietze xx

• 09 April 2015 - 16:25

Frans En Chris:

En jij natuurlijk ook Karin gefeliciteerd met je mannetje :)

• 11 April 2015 - 10:57

Ma De Jong:

Hoi Aad en Karin,
    Het is daar oud en nieuw en feest maar lekker mee.
    Hier was het gisteren Lente, prachtig weer, de Koemarkt zat vol.
    Geniet van de laatste dagen en een goede reis.
    Ik zou zeggen tot vrijdag.

Ma de Jong