verjaardag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: karin en aad

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

19 Februari 2014 | Thailand, Phuket

Phuket woensdag 19 februari
GOEDMORGEN NEDERLAND

Als eerste bedankt voor alle felicitaties s die wij kregen op de mails
En ook nog een kaart via de computer helemaal te gek
Mijn verjaardag liep wat rustiger want de griep heeft mij genekt het gaat nu alweer wat beter en nu we hier zitten zal het zeker weer beter gaan
Van ochtend zijn we druk bezig geweest met het foto toestel om alles vast te zetten het huisje maar ook de twee nieuwe zwembroeken van Aad
Je moet toch eerlijk zijn wat een mazzel hebben we dat we dit plekje hebben gevonden in het drukke Phuket
We zitten goud
Over goud gesproken elke ochtend gaat Aad er om half 8 uit om bvn tv te kijken voor de spelen
Wat wel een dag oud is dus juichen al en wij doen het pas de volgende ochtend
Maar van ochtend was het weer raak 3 plakken voor Nederland en ik moest er ook uit want Aad vond dat dit geschiedenis word zoveel plakken voor zo n klein kl… landje
Geweldig
En ik begrijp dat heel Nederland in feest stemming is en als er schaatsen op tv is dat het werk word neer gelegd
Hier komt Aad nog even ik hoop dat hij het kort houd
Nou lekker dan,,,, het mag niet te lang worden.
Maar het was gisteren een rare dag niet naar het strand geweest eerst maar eens verhuisd naar Lemmon House het ligt hemelsbreed 100 meter van de Album waar we eerst sliepen. Maar een dag later wat hebben we hier een rust geen brommers en tuterende auto s gewoon lekker op ons terras muziekje erbij en ik ben net aan een nieuw boek begonnen.
En we kunnen nu naar onze eigen muziek luisteren vanavond ga ik Manuel maar weer eens bellen want ik denk dat hij ons nr vergeten is en we willen de fam Post toch wel even ontmoeten.
Met Karin gaat het gelukkig ook wel weer wat beter dus gaan we morgen gewoon weer naar het strand onze tassen raken al weer behoorlijk vol.
Maar ik denk dat we uit Hua Hin wel een doos naar Nederland gaan sturen.
Want ik heb weer veel te veel gekocht gisteren nog drie blouse en twee zwembroeken en we hebben ook nog een heerlijke gezicht massage gedaan.
Maar we gaan zeker Karin verjaardag nog wel een keertje goed over doen.
Grt Aad en Karin

Ps we gaan nu een broodje eten het is een stokbroodje met pate en een broodje met kaas welke ik gekocht het bij de Makro in Patong het is wel net zo duur als biefstuk in Nederland maar het smaak wel lekker en nu ik dit zo op schrijf denk ik ik had er ook nog een glas melk bij moeten hebben.
En misschien gaan we wel vanavond bij een Nederlander eten n l Bo Restaurant alleen een ding is wel raar hij schijnt helemaal geen Bo te heten.

• 19 Februari 2014 - 07:24

Olganieuws:

Hoi Aad en Karin
    Nou dat ziet er niet verkeerd uit, leuk plekje waar jullie nu zitten. Gelukkig knap je al weer wat op. In Nederland zijn ook veel zieken. En wat genieten wij van het schaatsen, 1, 2, 3 (goud, zilver en brons) fantastisch ..het kan niet mooier
    Ben met Carla naar Ladies of Soul geweest, het was grandioos, jammer dat je niet mee kon een schitterende show, we zaten wel helemaal op de bovenste rij van de bovenste ring, heel erg hoog dus, best eng in het begin, maar de show maakte alles goed. Genieten jullie daar nog maar van jullie reis, groetjes van Olga

• 19 Februari 2014 - 07:45

Carla:

Die foto's zien er goed uit. Wat een mooi hotel zeg. (evenals de zwembroeken van Aad natuurlijk). Karin beterschap gewenst en het zal geen moeite kosten om nog even vakantie te vieren. Groeten Carla

• 19 Februari 2014 - 08:30

Gerrit En Erik:

Hallo Aad en Karin,

Wat fijn om van jullie weer iets te horen.
    We misten jullie al op het strand.
    Wat vervelend dat Karin ziek was. Gelukkig is het al weer over,
    Zijn wij ook weer gerust gesteld.
    Je ziet wel, dat we jullie in de gaten houden he!
    Nou tot morgen dan.

Groetjes van de achterburen!

• 19 Februari 2014 - 08:59

Janneke:

Nou dat ziet er helemaal niet verkeerd uit. Jarloers. Leuk die mail van de achterburen, hahaha, geen contact toch contact. Vanmiddag schaatsen de vrouwen, het is inderdaad spannend en gezellig.We winnen inderdaad veel. Op het werk kijk ik dan even tussen alle bedrijven door en dat doet iedereen. Lijkt wel een beetje als in de tijd van Verkerk en Schenk, was ook altijd leuk met alle jongens voor de buis en als alles geschaats had, dan weer aan het werk. Ja, Karin dat weet ik nog.
    Nou ik ga weer hard werken voor de baas, Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 19 Februari 2014 - 09:16

Astrid:

Wat een mooi onderkomen,prachtig, heel wat anders dan vorige jaren,
    zeker nooit meer een tent?
    Het schaatsen is spannend, vanmiddag de vrouwen,
    Nou geniet doe rustig aan, Groetjes

• 19 Februari 2014 - 09:24

Peter:

Hoi Aad en Karin,
    Natuurlijk ook van ons nog de felicitatie voor je verjaardag,Karin. Hopelijk dat je griep snel over is.
    Jullie onderkomen ziet er goed uit.
    Gr. Kathy en Peter

• 19 Februari 2014 - 10:21

Willem:

Hallo Aad en Karin
    Dat ziet er best wel paradijselijk uit bij jullie .
    Ja dat schaatsen is echt wel ongelooflijk, ik hoop alleen dat er binnenkort wat buitenlandse concurrentie bijkomt want het lijkt nu af en toe wel een Nederlands kampioenschap. Nu al 4 keer een wat de Amerikanen noemen clean sweep,1 2 en 3. Er gaan nu al stemmen op om het hele langebaan schaatsen op de schop te gooien , het moet sneller en spannender. Want als wij straks de enigste zijn die er nog belangstelling voor hebben houdt het als olympische sport op te bestaan. Gisteren was het natuurlijk ook weer raak de eerste buitenlander kwam pas op een halve minuut binnen. Maar voorlopig staan we wel tweede in het medaille klassement met de meeste medailles van allemaal, en dat is wereldwijd wel spraakmakend en kunnen ze ons niet meer afnemen. En let op Aad er komen er nog zeker drie bij van de 5 km vrouwen vandaag, en de ploegen achtervolgingen.
    Ik hoop dat Karin weer snel de oude wordt . Fijne vakantie verder.
    grtjs Willem en Marga

• 19 Februari 2014 - 11:48

Bets:

Hai Aad en Karin
    Karin eerst nog gefeliciteerd met je verjaardag, wel vervelend dat je ziek was, maar je houd het nog tegoed.
    Prachtig onderkomen hebben jullie, dat is nog eens echt vakantie, lekker lexe.
    Zaterdag hebben we de ontspanningsmiddag van de Zonnebloem gehad. Het was niet zo druk (57 per.), maar wel weer erg gezellig. De grijze mannen deden het geweldig.
    Nu weer op naar de jaarvergadering.
    Genieten jullie nog maar lekker daar en tot horens.
    Br. Bets.

• 19 Februari 2014 - 12:04

Mary /d Stelt:

Lieve Karin,alsnog van harte met je verjaardag.Hoop dat je weer helemaal de oude bent.
    Dikke kusXXXX.

• 19 Februari 2014 - 13:34

Jacqueline:

Heeey Aad en Karin,
    Allereerst Karin, nog van harte gefeliciteerd en beterschap.
    En Aad, wat een mooie zwembroeken zeg.
    Dat huisje ziet er ook erg mooi uit......ik kan me voorstellen dat jullie genieten.
    Groetjes uit Zaandam.

• 19 Februari 2014 - 17:40

Anja:

Héérlijk huisje!!!
    Super genieten XX

• 19 Februari 2014 - 18:10

Pa En Ma De Jong:

Zo Aad nu heb ik gevonden
    Je zwembroek zien er prachtig uit hebben jiullie ook voor Karin ook gekocht
    We hebben net warm ge eten
    Dus nu maar afwassen
    Met pa en ma gaat het weer wat beter maar ik ben nog blauw
    Ook daar kom ik ook wel door
    Verder nog heel veel plezier
    Toe gewenst van je pa en ma

• 19 Februari 2014 - 18:33

Mia En Piet:

Karin nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en beterschap.
    Als ik de foto's van jullie onderkomen bekijk dan is het best uithouden zo.
    Nog veel fijne dagen.

Groetjes van Mia en Piet