Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Middenbeemster, Nederland van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: Aad en Karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

08 Januari 2015 | Nederland, Middenbeemster

Lieve familie en vrienden

Hier zijn we dan weer een jaartje ouder maar nog steeds met reis kriebels.
Als eerste willen wij jullie een voorspoedig en gezond 2015 wensen.
13 januari vliegen we weer uit richting Sri Lanka voor 32 dagen.
Om daar met een bus, fiets en lopend dit land te gaan verkennen.
De reis is geboekt in Nederland maar de uitvoering ligt in handen in Sri Lanka.
De chauffeur/ gids moet ons voor 26 dagen begeleiden en moet er voor zorgen dat onze bagage van A naar B word gebracht.
En als we het niet meer zien zitten met het fietsen dan kunnen we hem bellen, en dan is het de bedoeling dat hij ons op haalt.
Dit alles is ons beloofd maar we weten niet of het in de uitvoering ook gaat werken [word vervolgd].
Maar na 9 jaar reizen zijn we geen mietjes meer en zijn we snel de teleurstellingen en kuilen hobbels van een land vergeten.
Maar het blijft wel spannend dat we deze reis uit handen hebben gegeven en dat we gaan reizen met ze tweeën.
Misschien zeggen we na deze reis dit is wat we zochten of we zeggen nooit meer.
Maar dat is ook wat het reizen zo leuk of ongemakkelijk maakt, je kunt voor alles zijn voor bereid maar het gaat altijd anders.
Daarna vliegen we 15 februari naar Maleisië om met een groepje door dit land te reizen en te kijken wat dit land ons kan schenken.
We maken wel het laatste zuchtje van de moesson mee, daarom is deze reis op bepaalde plekken aangepast en hopen we, dat we de regenjassen in onze tassen te kunnen laten.

Na dit alles vliegen we door naar Krabi [Thailand] om daar op een bootje te stappen en naar een klein eilandje te varen[ Koh Jum] .
5 nachten hebben we geboekt op dit eilandje om een beetje bij te komen van het reizen .
Daarna gaan we eiland hoppende naar Phuket, om daar onze laatste weken door te brengen.
Lemon house dat word onze laatste bestemming een onderkomen waar we ons prettig voelen.
16 april wordt het weer tijd om terug te vliegen en te kijken hoe het met ons kikker landje is.
Zo mensen een korte beschrijving van onze reisplanning en wij hopen dat iedereen weer mee geniet en soms een klein verhaaltje achter laat.

Groetjes Aad en Karin.

• 08 Januari 2015 - 20:11

Jacqueline Smit:

Hey Karin en Aad,
    De laatste weken dacht ik al aan jullie......
    Zouden ze weer gaan?
    En ja hoor, daar gaan ze weer!
    Heel veel plezier tijdens jullie reis, en als jullie terug zijn moeten we ECHT
    een keertje afspreken.
    Groetjes Jacqueline.

• 08 Januari 2015 - 20:19

Anniek:

Hoi Aad en karin ik wens jullie een fijne vakantie en ik hoop voor jullie veel mooie dingen gaan zien.
    Groetjes Anniek

• 09 Januari 2015 - 06:08

Frank Vonk:

Hoi Aad en Karin,

Ziet er weer uit als een mooie trip. Veel plezier.

Groetjes Frank

• 09 Januari 2015 - 18:17

Anja:

Lieve Karin en Aad,

Het gaat weer gebeuren en jullie reiskriebels zijn gelukkig aanwezig.
    Dit weekend nog even de gezonde, winderige Beemsterlucht opsnuiven en blaas die in Sri Lanka maar lekker uit.
    Succes met inpakken en hopelijk tot dinsdag XX

• 09 Januari 2015 - 22:10

Ab En Bets :

Hoi Aad en Karin
    Wat leuk om jullie reisplanning te lezen.Het wordt vast weer een hele mooie reis.Alvast heel veel reisplezier!!
    Liefs Ab en Bets

• 11 Januari 2015 - 13:54

Arie En Margareth:

Vandaag nog even de N.J. receptie van de buurtvereniging: sympathiek dat jullie speciaal nog even gebleven zijn om dit mee te maken en om de boodschappen te doen.
    Wij gaan jullie weer volgen. Succes met de tour de Sri Lanka, zorg dat je banden opgepompt zijn. :)

• 12 Januari 2015 - 12:40

Gerard:

Hoi Aad en Karin,

Heel veel plezier de komende drie maanden en kom gezond weer terug.
    Dinsdagochtend halfacht kom ik jullie uitzwaaien, tot dan.

Groetjes van Carla en mij.

• 13 Januari 2015 - 07:15

Astrid:

Zo jullie reis is begonnen, het laatste kopje koffie op de vRandwijk is geschonken,
    gezoend,gezwaaid, Tot over 3 maanden, Geniet voor je het weet zit ik er weer
    aan de koffie of aan de wijn,Dikke kus As

• 13 Januari 2015 - 16:23

Willem En Marga:

Het begon met een kwartiertje vertraging, maar toen waren jullie weer echt op reis. Hoop dat de rest van de reis zonder onnodig oponthoud verloopt. Nogmaals goede reis en weer een fijne en vooral bijzondere vakantie.

• 14 Januari 2015 - 10:45

Ma De Jong:

Zo Aad en Karin het is woensdag ik ben nog niet oké rustig aan
    Maar ik wens jullie een mooie reis toe groetjes ma het regen weer lekker. Dikke kus ma

• 14 Januari 2015 - 21:06

Mam:

HOPELIJK NA DE VERTRAGING OP HET STATION GAAT ALLES
    ALLES PIKO BELLO VAN DE REGEN NAAR DE ZON EEN HELE FIJNE
    REIS GROETJES MA

• 17 Januari 2015 - 16:30

Ria De Vries:

Karin en Aad, Harry en ik(zus Gerard), wensen jullie een fantastische reis!
    Groeten, Ria

• 18 Januari 2015 - 10:09

Els:

Aad en Karin, wij wensen jullie een prachtige reis! We zijn nu al benieuwd naar jullie belevenissen! Groetjes, Gert en Els

• 05 Maart 2015 - 16:40

Rycka Stam.:

Hoi Karin en Aad.Ik zal me even voorstellen,ben degene die met mijn kleinkindjes de uilen bij je in de boom heb gezien en zo een heel leuk gesprek met je gehad.Ga met een vriendin deze week langs je huis en kijk even in je boom of er nog een uil zit,komt Sjaak Tuijp naar ons toe en vraagt wat moeten jullie hier? Goede oppas hoor. Zo vertede ik mijn verhaal en hij het zijne en gaf me je mailadres.Wat in druk wekkend zeg,geweldig dat je dit mag mee maken en samen zo fijn met elkaar kan reizen.Ik wens jullie nog een fijne tijd en spreek je wel weer eens,ontzettend veel plezier en behouden terugreis.

Groetjes Rycka Stam