ons laaste reisverslag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu ons laaste reisverslag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

ons laaste reisverslag

Door: Karin en Aad

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

11 April 2013 | Thailand, Bangkok

Ons Laatste Reis Verhaal

Na 17 uur in een trein te hebben gezeten toch nog even een verhaal schrijven
We zijn net in Bangkok aan gekomen en zitten in ons nieuwe onderkomen voor de laatste drie dagen eerst leek het wel een bunker geen ramen maar het is wel lekker koel en mooi in gericht en de douche geeft lekker veel water en we kunnen weer eens op een bank zitten
In Chiang Mai zijn we 6 nachten geweest maar de stad kunnen we nu wel dus hebben we niet zoveel gedaan en het was er erg warm
Wel heeft Aad weer eens een balletje geslagen met Bart maar dat lezen jullie straks nog wel
En natuurlijk hebben we weer een brommer gehuurd en zijn we nog even de berg op geweest om bij het buiten huis van de koning te kijken
Wij wilde nog verder de berg op maar de brommer dacht doe het zelf maar ik moest er steeds af , anders ging hij niet vooruit
Ook hebben we nog de markten bezocht waar Chiang Mai bekend van is geworden deze zijn zoooooooooo geweldig
Gister middag om 5 uur hebben we de nacht trein genomen naar Bangkok altijd weer een apart gebeuren we gingen ruim een uur te laat weg en dat blijf je dan de hele reis volgen overal moet je wachten omdat je telaat bent gestart
Om 8uur kwam de conducteur en die wil je bed al naar beneden doen want de lokale willen vroeg slapen
Wij vonden het nog te vroeg en toen kregen we een uurtje erbij het leek wel of we weer kinderen waren en thuis woonden grappig
Dus jullie begrijpen het al om 9 uur lag ik al op het upper bed en Aad zat half te lezen op het lower bed wat geen lezen was
De airco op tien dus je wil wel onder de dekens ik heb een deken deze reis mee genomen [gepikt]uit een vliegtuig maar wat was ik blij dat ik hem had
En nu zitten we in Bangkok en wat denk je het REGEND
Ik hoop dat het snel over is want morgen gaan we nieuwjaar vieren drie dagen lang vieren ze dat hier en dat gaat met water dus als je morgen naar buiten komt kan het wezen dat je een bak water over je heen krijgt
Zo lieve reis genoten dit was ons laatste verslag wat hebben we weer genoten en ik heb zeker weer heel erg veel geleerd van deze reis en natuurlijk ook weer heel veel mensen ontmoet die ons altijd bij blijven zoals in India de man die ons het echte India wilde laten zien en de mooie natuur in de Molluken wat een hele andere reis is geworden die wij hadden verwacht en dan nog het leuke Tha Ton met het lieve Guesthouse en de vriendelijke mensen en dan nog niet gesproken over onze ontdekking de Brommer
Ik stop er mee want ik kan nog wel even door gaan ik hoop als we thuis komen dat we het mooie weer meenemen
Heel erg bedankt voor jullie berichtjes en misschien zien we elkaar snel
Dikke kus Karin

En nu komt Aad nog even
Ja nu komt Aad eerst alles even vertellen, maar goed het was weer leuk in Chiang Mai we hadden er wat meer van verwacht,maar ik heb weer voor het eerst een golfballetje geslagen maar dat viel toch wel tegen.
Want volgens Bart gingen we nu naar een grote mannen baan en het was ook een heel verschil met de golfbaan in de Beemster de afstanden waren veelal 400 tot 500 meter lang en je vergiste je vaak in de hoogte verschillen en een bal in een rechte lijn in de hole vergeet het maar, maar ik heb deze dag genoten van Bart zijn grote mensen baan.
We hebben in Chiang mai ook met de fiets wat gedaan dan gingen we naar de markt of naar het zwembad of gewoon wat rond te rijden, en we hebben ook een heerlijke Italiaans eethuisje gevonden het was een super tent en hij heet Billy s de eigenaar komt uit Birma en zijn hobby is lekker koken en dat doet hij dan ook perfect.
Maar ik ga mijn glaasje bier [ Chang l ]met een ijsklontje erin missen ook 7elf wordt weer Deen en Karin gaat weer koken.
Maar het zit er bijna weer op volgens Cor moeten de aardappelen de grond in,en Fred wil wel weer eens een dagje niet naar nr 7 ,en het wordt ook wel weer tijd om de familie en vrienden weer eens te ontmoeten.
En de buren van de van Randwijklaan weer eens te spreken over hoe zij deze winter hebben ervaren nu voor ons was het heerlijk soms weleens te warm.
Het is weer een leuke reis geweest en we hebben weer nieuwe stukjes van de wereld gezien.
En in Thailand hebben we gewoon weinig gedaan vandaar ik eigenlijk niet veel daar over kan melden maar dan hoeven jullie ook niet zoveel te lezen.
Dus gaan we morgen Sonkran vieren het Thaise nieuwjaar.

Grt Aad

• 11 April 2013 - 13:41

Chris En Nel:

Hallo Karin en Aad

Wat is het snel voorbij gegaan. Wij wensen jullie een goeie terug reis en een welkom thuis we zullen
    als jullie wat bijgekomen zijn even wat afspreken Karin.

Liefs Chris en Nel

• 11 April 2013 - 15:38

Janneke:

En dan is het zo maar weer om. We wensen jullie nog 3 leuke nieuwjaar dagen toe en een goede terug reis.

Dikke kus Sandra en Janneke

• 11 April 2013 - 17:54

Piet:

Dat zag er goed uit Aad op die golfbaan, ik ben benieuwd hoe je het hier weer gaat doen in de Beemster.
    Goede thuisreis en tot ziens op de golfbaan.

Gr. Piet

• 11 April 2013 - 21:34

Mam En Pa:

hallo kids nog even een berichtje ui t de purmer natuurlijk een goede reis naar huis en neem het goede
    weer mee van janneke hoorden we dat jullie niet maandag maar zondag aan komen nu we zuullen er zijn tot ziens zondag o schiphol dikke kus mam

• 11 April 2013 - 23:22

Anja:

Vandaag naar Fontess geweest en heerlijk genoten. Nog heel erg bedankt!!
    Fijne dagen en een goede reis terug.
    Lfs, XX