De laatste week van onze reis. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu De laatste week van onze reis. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

De laatste week van onze reis.

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

04 April 2014 | Thailand, Hua Hin

Hier zijn we dan weer met een verslagje uit Thailand.
Maar dit is dan ook de laatste want we gaan nu echt aftellen.
Wat een heerlijke reis hebben we weer gehad en als jullie alles hebben gelezen, weten jullie ook dat we weer mooie plekjes hebben gezien en veel hebben mee gemaakt in het altijd gekke India.
We weten zeker dat we terug komen, want het land heeft ons hart gestolen, en dan het proberen om op 1 plek in Thailand te blijven dat is ons ook goed bevallen ook al zijn het 2 plekken geworden {Phuket en Hua Hin]
En wat een mazzel hebben we gehad met de twee huizen die we hebben gehuurd en niet te vergeten onze verhuurders, alles wat we vroegen was nooit een probleem zelf een strijkplank en bout stond de volgende dag klaar.
Deze week zijn we met 38 graden op de brommer naar Cha Am geweest een stadje wat op een uurtje rijden ligt.
Toen we daar aankwamen waren we blij dat we in Hua Hin slapen want het is hier leuk om even te kijken maar er was weinig te doen.
Deze week gaan we nog naar een ander strand toe [ Sai Noi ] we hopen dat het niet al te warm is die dag want 38 graden en rijden op asfalt neem van mij aan dat is geen pretje [even zeuren].
De broeken die Aad had gekocht zijn netjes in genomen een mannetje op straat met zijn naaimachine heeft dat voor ons gedaan, alleen moet je midden op straat je broek uit doen om je nieuwe broek op de juiste lengte te laten meten.
Dus hopen we dat deze over 7 weken aankomen in Nederland in de bekende doos die wij altijd opsturen.
Aad zijn verjaardag hebben we gevierd s avond op de 17 de etage van het Hilton, wat een uitzicht heb je daar heel Hua Hin kan je zien en natuurlijk is het ook een beetje decadent.
We hebben daar een heerlijke cocktail besteld en genoten van het uitzicht.
Het trainen voor de halve marathon is ook goed gelukt bijna om de twee dagen zijn de sportschoenen aan geweest ook al is het veel te warm.
Maar ik had een doel ik wilde de berg op[ Grand Hill] welke een view point is over Hua Hin.
Aad met de brommer achter mij aan om het toch maar voor eens en voor altijd op de foto vast te zetten.
Het blijft toch een vreemd gezicht zo n lang blank mens hardlopend voorbij te zien gaan, maar na een paar keer kreeg ik fans en liepen er sommige een klein stukje mee.
De laatste 2 weken is het erg warm geworden[38 graden] we zijn blij dat de airco goed werkt.
We begrijpen dat we van de ene warmte in de andere warmte terecht komen als we het zo lezen, want in Nederland doet het weer ook zijn best we hopen dat het zo blijft.
Ik hoop dat jullie genoten hebben van onze reis verslagen en misschien zien we elkaar weer snel.

Dikke kus Aad en Karin

• 04 April 2014 - 10:27

Anja:

De fietsverhuur ziet er gezellig uit en heel veel lekker eten!!
    Wat zijn de maanden weer gevlogen.
    Geniet nog even daar en dan weer naar de prachtige Beemster!
    XX

• 04 April 2014 - 10:41

Cor En Truus:

Lieve Aad en Karin,

Wat is het allemaal weer snel gegaan.
    We hebben weer genoten van de verslagen en de prachtige foto's.
    Toch zijn we blij dat jullie weer thuis komen, de vissen in de vijver gaan al weer eten, we hebben helemaal
    geen echte winter gehad, dus in de tuin is niets bevroren.
    Cor is op de tuin al weer aan het planten begonnen, uien en de aardappels kunnen er ook al weer in.
    Nou Aad en Karin geniet nog van de laatste week en tot gauw.

Dikke kus van Cor en Truus

• 04 April 2014 - 11:29

Nel Van Vuren:

Hallo Karin en Aad

Wat gaat het toch snel he. Wens jullie nog een heerlijke week en goeie terug reis.
    Ook weer gezellig als jullie er weer zijn.

Liefs Chris en Nel

• 04 April 2014 - 14:31

Sandra:

De tijd gaat echt als fijn zand door je handen maar deze belevenissen kunnen jullie weer mooi in de spreekwoordelijke tas mee terug nemen. Ik heb nog 1 vraagje, het weer wordt hier weer iets minder dus neem een beetje zon mee terug. We worden er allemaal zo blij en gezellig van. Een hele goede reis terug en tot snel.
    Dikke kus van jullie schoonzus

• 04 April 2014 - 15:48

Lia:

En weer bedankt voor jullie verslag. Ik weet nu hoe de brommer (scooter) er uit ziet.
    Beter laat dan nooit. Als jullie thuis zijn heb ik weer een vraag:
    Wat heeft die man op het strand aan die lange stok hangen? Ziet er kleurig uit.
    Dat Hilton gebeuren was ook een goed idee.
    Succes met de terugreis en tot ziens, Piet en Lia

• 04 April 2014 - 16:58

Els Bouwmeester:

hallo Aad en Karin bedankt voor alle gezellige verslagen! we hebben ze weer met plezier gelezen! Volgens mij hebben jullie het goed naar de zin gehad? Wij wensen jullie een goede thuisreis en wie weet nog een keertje tot ziens in nederland! Doeiiii, Gert en Els

• 04 April 2014 - 16:58

Els Bouwmeester:

• 04 April 2014 - 21:49

Donna En Freek:

Hoi Aad en Karin

Jullie hebben weer een schitterende vakantie gehad veel gezien en gedaan (op de scooter)
    dus dat wordt hier weer fietsen.De golfballen voor Aad liggen al klaar.
    Nu een heel goede terugreis en tot gauw

Liefs van Freek en Donna

• 05 April 2014 - 11:29

Astrid:

Ja, jullie laatste dagen, is die foto van de Hop speciaal voor mij gemaakt?
    En de beemstermarathon gaat zeker lukken, leuke foto's die man die met je mee loopt!
    en wat een kuiten bijter zie jullie volgende week,groetjes en dikke kus,
    P.S.we zitten met 5 computers start klaar om half 12 in te loggen voor de DamtDam,
    dan kom je in een wachtrij en vanaf 12 uur begint het inschrijven ben benieuwd of het dit keer weer gaat lukken, dus houd je mail in de gaten.

• 05 April 2014 - 19:47

Willem:

Het lijkt wel elk jaar sneller te gaan heb weer genoten van jullie foto's en verhalen. Nog een fijne laatste week toegewenst en tot snel. Grtjs Willem en Marga

• 07 April 2014 - 21:49

Sjaak:

aad en karin veilige terugreis
    ik hoor wel weer meer verhalen als we weer gaan wandelen
    met leo Nico en mij gr sjaak

• 07 April 2014 - 23:16

Bets:

hallo Aad en Karin
    Leuk weer hoor, de verslagen. Een goede reis terug gewenst en tot ziens.
    Gr. Bets

• 08 April 2014 - 12:16

Carla:

We hebben weer genoten van de verslagen en de prachtige foto's.Jammer voor jullie dat het er weer op zit, maar voor ons wel weer gezellig als jullie terug zijn. Gaan jullie de 10 weg of ben je dan al terug in Nederland. We hebben hier echt hele warme dagen gehad, maar helaas is dat voorlopig voorbij. Vandaag flinke buien en wind.
    Ik wens jullie een hele goede reis terug en we zien elkaar weer snel.
    Groeten Gerard en Carla

H er is bijna voorbij

Groetjes ma

• 01 December 2014 - 11:38

Ma De Jong:

Hier een bericht van ma hebben een goede reis gehad
    Hier is het erg koud maar daar is het winter voor
    Nu jullie zitten lekker in zon