Het eerste verhaal - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van aad en karin jong - WaarBenJij.nu Het eerste verhaal - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

Het eerste verhaal

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

05 Januari 2016 | Bangladesh, Dhaka

Beste mee reizigers

Hier zijn we dan weer als eerst willen wij iedereen nog de beste wensen voor 2016 wensen die we nog niet hebben gesproken

Alweer voor de tiende keer gaat de familie de Jong op reis
En jullie kunnen weer mee reizen
Dit jaar wisten heel snel waar de keus op gevallen was maar het vinden om deze reis ook in praktijk uit te voeren viel erg tegen
Niet erg veel toerisme gaat deze kant op dus we hadden niet veel keus
Aad heeft zich een paar dagen terug getrokken met de computer en had toen een bedrijfje gevonden die met ons wel een maand door Bangladesh wilde toeren
Lieve mensen jullie lezen het goed Bangladesh wordt het dit jaar
We vliegen met de Emirates 148 die hele grote en die brengt ons met een tussen stop naar de hoofdstad Dhaka

Daar staat onze chauffeur en gids op ons te wachten[ hopen wij] en dan gaat de reis beginnen
Voor mij word de reis nog bijzonderder want ik ga met drie mannen op stap maar dat gaat zeker lukken
Ik hoor ook al een paar mensen denken hoe komen ze aan dit land en erger nog wat zoeken ze daar
Er is geen wereld erfgoed te vinden en het land bezit heel veel water dus we maken een paar mooie boot tochtjes
Nu niet meteen in paniek raken de boot tocht van onze vorige reis moeten jullie maar vergeten want deze boot ziet er beter uit
Maar dat lezen jullie nog wel

Na Bangladesh gaan we weer heerlijk naar onze thuis haven Thailand
Om bij te komen en lekker te gaan genieten van dit land en weer sportief er tegen aan te gaan want als we terug komen is de Beemster marathon ook weer in zicht
Zo mensen jullie zijn een klein beetje op de hoogte wat we gaan doen
Zondag 10 januari gaat het weer beginnen en stappen we om 11.15 op de trein en dan maar weer hopen dat deze reis ons heel veel mooie dingen laat zien

Dikke kus van Aad en Karin

• 05 Januari 2016 - 13:16

Janneke:

Spannend hoor en met de reis zal het vast wel goed komen.
    We horen elkaar nog.

• 05 Januari 2016 - 13:21

Ellen:

Hey Aad en Karin, zat net aan jullie te denken, met dit weer krijgen jullie er natuurlijk extra zin in. Nou zie jullie nog wel even. Weer een Top!! reis gewenst. Liefs de Buthies

• 05 Januari 2016 - 14:37

Astrid:

Ja, het gaat bijna beginnen, voor mij straks géén ritjes meer naar de vanRandwijklaan,
    Ik wens jullie alvast een héééle mooie reis maar ik zie jullie vast nog wel,grAs

• 05 Januari 2016 - 15:13

Carla Van Schaik:

Nog 5 dagen en dan gaan jullie weer een prachtig avontuur beleven. Het zal vast weer een hele mooie reis worden en wij zijn benieuwd naar jullie verhalen. Wij denken dat de drie maanden voor ons zo voorbij zijn met alle beslommeringen en onze kleine Roosje. Genieten jullie maar lekker van deze reis.
    Dikkek knuffel Gerard en Carla.

• 06 Januari 2016 - 07:32

Gre En Jacques Post:

Allereerst de beste wensen voor 2016 !
    Jullie gaan vast weer een interessante en avontuurlijke reis tegemoet; veel plezieren wij zullen de verslagen met belangstelling volgen.
    Hier in Hua Hin is alles oke met Stralend weer en een uitstekend hotel !!!
    Groetjes uit Thailand.

• 06 Januari 2016 - 19:31

Olga Roos:

Heb jullie op 1 januari wel gezien, maar vergeten om jullie een hele fijne reis toe te wensen.
    Veel plezier, kijk nu al uit naar de verslagen en foto's

• 07 Januari 2016 - 18:08

Peter En Kathy:

Hoi Aad en Karin,
    Nogmaals een heelllll goede reis !!!!!!!!!!
    Gr. Peter en Kathy

• 09 Januari 2016 - 14:13

Ab En Bets:

Hoi Aad en Karin.
    Allereerst jullie ook nog de beste wensen.Het eerste verhaal gelezen en zijn mooi op de hoogte hoe jullie reis er uitziet.Het zal best weer een heel mooi avontuur worden.Wij wensen jullie een hele mooie reis met heel veel plezier!!!
    Lieve groet van Ab en Bets

• 09 Januari 2016 - 17:32

Ma De Jong:

Koffie is op ik ga de reis volgen
    Maar ik hoop dat het hier niet zo koud wordt
    Aar ik zal blij als het weer voorbij is
    Maar een mooie reis toe gewenst

Groetjes ma de jong

• 10 Januari 2016 - 12:33

Willem:

Het was weer gezellig op het station bij het uitzwaaien. Nogmaals een hele fijne vakantie en wij gaan jullie weer met veel plezier volgen op deze toch wel zeer avontuurlijke en tevens lusterumreis.
    Grtjs Willem en Marga.

• 10 Januari 2016 - 12:36

Jacqueline:

GOEDE REIS!!!!!!!

• 10 Januari 2016 - 14:32

Astrid:

Half 3, het vliegtuig gaat de lucht in, mijn laatste bakje koffie gehad in de vRandwijk
    en toen uitgezwaaid,héééél veel plezier en gezond weer terug,Dikke kus

• 11 Januari 2016 - 14:24

Gerrit En Erik Van Den Hurk:

Hallo globetrottertjes. Ja Ja, ik lees alweer dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar jullie gaan gewoon, ook als is het nog zo,n land van armoe en ontberingen.
    We zijn erg benieuwd hoe jullie het daar gaan stellen.
    Wij staan weer in de startblokken om Thailand onveilig te gaan maken. Deze keer eens niet naar Phuket maar naar Jomtien voor de variatie. Natuurlijk blijven we jullie volgen. Wij wensen jullie een hele fijne reis, en blijf voorzichtig!! Kom gezond weer terug!!
    Groetjes Gerrit en Erik!!!!

• 12 Januari 2016 - 15:16

Puk:

een leuk verhaal

• 12 Januari 2016 - 15:22

Sjaak:

Super fijne vakantie gewenst
    mocht er nieuws zijn uit de Beemster laat ik het weten
    de mannensoos in de keizerin was gezellig Aad
    we hebben met zn allen chinees gegeten
    ook een spreker over het boerenbedrijf
    Aad en Karin veel plezier
    groeten Sjaak