Valentijnsdag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu Valentijnsdag - Reisverslag uit Phuket, Thailand van aad en karin jong - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag

Door: aad

Blijf op de hoogte en volg aad en karin

15 Februari 2014 | Thailand, Phuket

Phuket 14 FEB zeer kort verhaaltje

Onze Valentijnsdag in patong het begint met een wandeling naar het strand onderweg een kleine fotosessie Karin wil niet overal op de foto maar toch wel onze kamer even laten zien.

En een foto van onze achterburen Erik en Gerrit de jongens welke we al jaren hier ontmoeten en waar we het zeer leuk mee hebben helaas staat Harry van de Sunweb er niet op maar dat verhaal komt nog wel.
Zo mensen eindelijk een kort verhaaltje.

Ik vraag me af hoe hoog het onkruid in de volkstuin staat en of Freek en Donna al hun keuken hebben, en ik hoop dat mijn Moeder elke dag weer een beetje beter wordt.
Grt Aad en Karin

• 15 Februari 2014 - 09:57

Nel Van Vuren:

Hallo Karin en Aad na een prachtige reis in India lijkt het nu toch wel heerlijk ontspannen in Thailand. Alles op zijn tijd zal ik denken.
    Karin alvast Gefeliciteerd met je verjaardag het is een beetje ver anders zouden we een wijntje komen halen.
    Groetjes Chris en Nel

• 15 Februari 2014 - 10:29

Janneke:

Hallo vakantiegangers, dat ziet er allemaal gezellig uit. Gisteren bedacht ik dat ik maar eens onder de zonnebank moest. Daar hoeven jullie niet over na te denken.
    Wat zitten die mannen trouwens te doen met koffertjes. Verkoop van loten? Lijkt erg veel op geld.
    Dikke kus uit Vlaardingen.

• 15 Februari 2014 - 11:43

Cor En Truus:

Lieve Aad en Karin,

Hier gaat alles goed, we genieten van de olympischespelen op de televisie.
    Nou bij jullie gaat ook alles goed kijkend naar de foto,s die jullie mee hebben gezonden.
    Je tuin hoef je geen zorgen over te maken daar gaat alles goed. We hebben ook voor jou al nieuw
    zaaigoed gekocht want we kregen bij de Boet 40% korting. Morgen gaan we met alle kinderen en
    kleinkinderen uit eten al vast voor mijn verjaardag.
    Nog heel veel plezier in Thailand.
    Dikke kus van Cor en Truus

• 15 Februari 2014 - 22:31

Anja:

Wie hangt er in de parachute?? Groetjes ook van Steffen. Sterkte voor je lieve moeder en dikke kus voor jullie XX

• 16 Februari 2014 - 10:06

Marga:

Hey genieters,
    Wat een vervelend leven hebben jullie toch. Naar hoor dat strand en die zon.
    Geniet er maar van.
    Hier van alles niets. Wel veel wind, dat dan weer wel.
    Karin nog gefeliciteerd met je verjaardag. (beetje laat maar wel gemeend).

Ik wens jullie nog veel mooie dagen en belevenissen enne: de groeten aan Harry.

Kus marga.

• 16 Februari 2014 - 19:26

Astrid:

Leuke foto's, ik zal mevr.Hoos weer verblijden met jullie verhalen en foto's
    Hier gaat alles zijn gangetje, nog een weekje werken dan een week voorjaarsvakantie
    Groetjes vanuit Westerhem

• 16 Februari 2014 - 20:03

Willem:

Jullie hebben het niet best aan de foto, s te zien . We leven met jullie mee.
    Karin alvast een fijne verjaardag toegewenst. Geniet verder van jullie vakantie?
    grtjs Willem en Marga

• 17 Februari 2014 - 11:16

Lia :

Wat een leuke foto's. Vooral die van Valentijn met de bloemen, zie ik hier nog niet gebeuren.
    De foto's van de kamer zijn ook fantastisch, leuk, gezellig en ruim.
    De middag in de Kerkhaen was goed geslaagd. De bitterbal ook. Minder gasten omdat het
    optreden van Grijze Wijze al in Middelwijck en Z.O. was geweest maar ik wil het nog wel een
    keer zien, zo leuk en goed.
    Verder alles o.k. Ook al gefeliciteerd met je Thaise verjaardag.
    Groetjes van de overkant.

• 17 Februari 2014 - 21:51

Mam:

hoera 18 febr is karin jarig van harte gefeliciteert en maak er een
    gezellige dag van wezullen aan jullie denken het glas er op heffen
    hartelijke groetjes en een dikke verjaardags kus mam
    Hallo luitjes van harte gefeliciteert Karinmet je verjaardag en maak er een leuke dag van in Thailand
    Wij zullen er zoals Mam al mailde er een borrel op drinken.
    Hier is alles goed en hebben ook goed weer maar geen vorst.
    In Rusland bij de Olympische Spelen gaat het ook zeer goed zodat er al diverse deelnemers niet meer willen rijden op de 10 kilometer.
    Nu een heel goede dag morgen en doe een ieder de groeten. Pa.

• 18 Februari 2014 - 08:18

Gerrit En Erik:

Hallo Aad en Karin.
    Wat leuk om jullie verslagje te lezen over het strand in Patong.
    En dat we ook nog genoemd worden in jullie reiservaringen.
    Ja Harry van de sunweb is inmiddels vertrokken naar Nederland.
    En jullie hebben we al twee dagen gemist op het strand.
    Mogelijk hebben jullie weer een uitstapje naar een of ander eilandje in de buurt?

Wij liggen nog steeds op ons oude plekje.
    Mochten jullie ons nodig hebben, mail ons dan even!

Gerrit en Erik.

• 18 Februari 2014 - 08:21

Gerrit En Erik:

Karin,
    Van harte gefeliciteerd met jeverjaardag.
    Wij wensen je een hele fijne dag en nog heeeeel veel leuke dagen meer!
    Gerrit en Erik

• 18 Februari 2014 - 08:49

Astrid:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, (ook 55?) ik zal vanavond op je proosten,
    maak er een mooie dag van,Groetjes en dikke kus Astrid,Dirk,kids

• 18 Februari 2014 - 10:11

Map:

hallo Aad en Karin, Lieve Karin, vandaag ben je jarig, Van harte gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst. We zullen op je proosten. We genieten van jullie lange verhalen en mooie foto,s. Hier gaat alles prima. De duiven en ook de andere vogels hebben weinig trek in eten. We hebben ook zo'n zachte winter. Geniet van het vervolg vanjullie reis en een dikke verjaardagskus van Map en Fred

• 18 Februari 2014 - 11:46

Anja:

Hieperdepiep HOERAAAA!!!
    Gefeliciteerd en nog vele jaren lieve Karin.

Ook namens Steffen, Britt en Cas.

:iefs, Anja

• 18 Februari 2014 - 22:33

Dick:

Karin,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    Groetjes,
    Wil,Ella en Dick